بانک ملی
نوشته شده توسط : محمد جوادی

 

بانک ملی بانک ملی بانک ملی بانک ملی

سرعت دانلود تا 100 هم میرسه...از ساعت 2 شب تا 8 صبح رایگانه...با آرزوی موفقیت برای تمامی شما عزیزان و به امید ورشکستگی شرکت ایرانسل... کی گفته برای پشتیبانی ایرانسل باید 15 دقیقه منتظر باشی؟؟؟ من که هر دفه بانک ملی زنگ میزنم اگه خلوت باشه حداکثر 45 یا 50 ثانیه ( معمولا 10 یا 15 ثانیه ) تو زمان های وحشتناک شلوغ هم حداکثر 10 دقیقه ( معمولا 6 یا 7 دقیقه )
بانک ملی
5-3 آيا شما معتبر هستيد ؟ همانگونه که در ابتداي بخش فوق اشاره گرديد ، رمزنگاري فرآيندي است که بر اساس آن اطلاعات ارسالي از يک کامپيوتر براي کامپيوتر ديگر ، در ابتدا رمز و سپس ارسال خواهند شد. کامپيوتر دوم ( گيرنده ) ، پس از دريافت اطلاعات مي بايست ،اقدام به رمزگشائي آنان نمايد. يکي ديگر از فرآيندهاي موجود بمنظور تشخيص بانک ملی ارسال اطلاعات توسط يک منبع ايمن و مطمئن ، استفاده از روش معروف " اعتبار سنجي " است . در صورتيکه اطلاعات "معتبر " باشند ، شما نسبت به هويت ايجاد کننده اطلاعات آگاهي داشته و اين اطمينان را بدست خواهيد آورد که اطلاعات از زمان ايجاد تا زمان دريافت توسط شما تغيير پيدا نکرده اند. با ترکيب فرآيندهاي رمزنگاري و اعتبار سنجي مي توان يک محيط ايمن را ايجاد کرد .
کاربر به راحتي مي تواند مشخصات گواهينامه سرور را بررسي نمايد . به عنوان مثال فرض کنيد که براي خريد يک کالا به صورت On-lin به يکي از سايتهاي مربوطه متصل شده ايد ، در ابتدا پيغامي مبني بر ايجاد يک ارتباط با استفاده از SSL را ملاحظه مي کنيد ، که بعد از تأييد آن ، اگر به پايين پنجره مرورگر خود از سمت راست ( Staus Bar ) دقت نماييد ، آيکوني ( به شکل يک قفل ) را مبني بر يک ارتباط ايمن مشاهده خواهيد کرد که با دوبار کليک کردن بر روي آن مي توانيد اطلاعاتي گواهينامه سرور را بطور کامل مشاهده نماييد. البته بايد توجه داشته باشيد که حتماً مرور گر وب شما قابليت پشتيباني از SSL را داشته باشد و يا آن را غير فعال نکرده باشيد . براي اطمينان از فعال بودن اين پروتوکل ، در Internet Explorer از منوهاي بالا به منوي Tools > Internet Options رفته و از پنجره ظاهر شده ، Tab مربوط به Advanced را انتخاب کرده و از انتخاب گزينه اي با عنوان 0، 3 Use SSL اطمينان حاصل کنيد . پيشنهاد مي کنم که حتماًٌ قبل از استفاده از Credit Card خود در اينترنت ، گواهينامه سرور را از نظر تاريخ بانک ملی انقضا و نام دامنه مورد بررسي قرار دهيد . سرويس‌هاي امنيتي WEP - Authentication در قسمت قبل به معرفي پروتکل WEP که عملاً تنها روش امن‌سازي ارتباطات در شبکه‌هاي بي‌سيم بر مبناي استاندارد 802.11 است پرداختيم و در ادامه سه سرويس اصلي اين پروتکل را معرفي کرديم. در اين قسمت به معرفي سرويس اول، يعني Authentication، مي‌پردازيم.
بانک ملی
من اصلا توی این 1 سال از اینترنت متنفر شدم بابا یکی بگه سرعت 2 بدن به ما هم این افغانستان با بانک ملی اون سرعت
بانک ملی
Application Gateways که عموماً پراکسي ناميده مي شود، پيشرفته ترين روش استفاده شده براي کنترل ترافيک عبوري از فايروال ها هستند. پراکسي بين بانک ملی کلاينت و سرور قرار مي گيرد و تمام جوانب گفتگوي بين آنها را براي تاييد تبعيت از قوانين برقرار شده، مي سنجد. پراکسي بار واقعي تمام بسته هاي عبوري بين سرور و کلاينت را مي سنجد، و مي تواند چيزهايي را که سياستهاي امنيتي را نقض مي کنند، تغيير دهد يا محروم کند. توجه کنيد که فيلترهاي بسته ها فقط headerها را مي سنجند، در حاليکه پراکسي ها محتواي بسته را با مسدود کردن کدهاي آسيب رسان همچون فايلهاي اجرايي، اپلت هاي جاوا، ActiveX و ... غربال مي کنند.
تالیا بانک ملی
12 مرداد بانک ملی 1391

۱ منوی بانک ملی اصلی ۷۰۰ *۱۴۰#
گفتگو با دبير کميته IT دفتر مطالعات فناوري بانک ملی رياست جمهوري.......18
انواع مختلف گواهينامه ديجيتاليبر حسب نوع استفاده از گواهينامه ديجيتالي، چند نمونه مختلف از آن موجود مي باشد.شخصي: قابل استفاده توسط اشخاص حقيقي براي امضاي ايميل و تبادلات مالي.سازمان ها: قابل استفاده توسط اشخاص حقوقي براي شناساندن کارمندان براي ايميل هاي محفوظ و تبادلات تحت اينترنت.سرور: براي اثبات بانک ملی مالکيت يک دامين اينترنتي. توليد کنندگان: براي اثبات حق تاليف و حفظ حقوق آن براي نشر برنامه نرم افزاري.
بانک ملی
تاریخچه حسابداری ارزش‌های منصفانه بانک ملی

شما مشترکین عزیز می‌توانید نظرات و پیشنهادات خود در مورد سرویس نمای ایرانسل را با کلیک بر گزینه «نظرات» ، در اختیارمان قرار دهید. فرم ارائه شده در این صفحه همچنین به شما امکان خواهد داد، مشکلات پیش آمده در روند استفاده از این سرویس را گزارش کنید مشاهده صورت‌حساب از طریق پیامک و اینترنت و پرداخت صورت‌حساب از طریق اینترنت به همراه ۲% تخفیف! ویژه مشترکین دائمی) مشترکین دائمی بانک ملی ایرانسل می‌توانند هر زمان که مایل باشند، صورت‌حساب سیم‌کارت خود را از طریق وب سایت ایرانسل، پیامک و یا پورتال کنترل حساب اینترنتی مشاهده کنند.از طریق وب سایت ایرانسل
از سوي ديگر با توجه به مشابه بودن کليد، در هر لحظه کانال‌هاي بانک ملی ارتباطي زيادي توسط يک حمله نفوذپذير هستند.
همان گونه که گفته شد، با توجه به پيشرفت هاي اخير، در آينده يي نه چندان دور بايد منتظر گسترده گي هرچه بيش تر استفاده از شبکه هاي بي سيم باشيم. اين گسترده گي، با توجه به مشکلاتي که از نظر امنيتي در اين قبيل شبکه ها وجود دارد نگراني هايي را نيز به همراه دارد. اين نگراني ها که نشان دهنده ي ريسک بالاي استفاده از اين بستر براي سازمان ها و شرکت بانک ملی هاي بزرگ است، توسعه ي اين استاندارد را در ابهام فرو برده است. در اين قسمت به دسته بندي و تعريف حملات، خطرها و ريسک هاي موجود در استفاده از شبکه هاي محلي بي سيم بر اساس استاندارد IEEE 802.11x مي پردازيم.
10- HTC بانک ملی 8x
۱۱ درخواست تنظیمات MMS بانک ملی (پیام چند رسانه‌ای) ۷۰۰-۳-۵ *۱۴۰*۳*۵#
1- در سايت مزبور، يک بانک ملی فرم پر کنيد و در آن اطلاعات خواسته شده (از جمله اطلاعات مربوط به کارت اعتباري) را وارد کنيد.

ممكن است بعضي از خرابكاران از حافظه USB مستقيماً براي دزدي اطلاعات استفاده كنند. اگر يك خرابكار دسترسي فيزيكي به كامپيوتر شما داشته باشد مي تواند اطلاعات حساس را مستقيماً به USB منتقل كند. حتي كامپوتري كه خاموش است مي تواند آسيب پذير باشد. چون حافظه كامپيوتر تا چند دقيقه بعد از خاموش شدن بدون اينكه به برق وصل باشد فعال باقي مي ماند. و اگر در اين هنگام خرابكاري يك حافظه USB برنامه ريزي شده را به كامپيوتر متصل كند مي تواند حافظه كامپيوتر را كپي كند كه شامل: رمز عبور، كليد هاي رمز گذاري و اطلاعات مهم مي شود. قربانيان اين خرابكاري ها ممكن است حتي متوجه نشوند كه از كامپيوتر آنها سرقت اطلاعات صورت گرفته است.و يكي از آشكارترين خطرات حافظه هاي USB اين است كه به راحتي دزديده يا گم مي شوند. بنابراين داشتن پشتيبان از فايل هاي مهم حافظه USB بسيار مهم است. چون گم كردن آن مساوي از دست دادن اطلاعات مهم خواهد بود. و اگر اطلاعات مهم حافظه فلش خود را رمز گذاري نكنيد ممكن است هر كسي به اطلاعات بانک ملی آن دست پيدا كند.
2- شماره بانک ملی 141 را وارد کنید.
نحوه وارد کردن رمز شارژ و اطلاع از میزان اعتبار همراه اول و بانک ملی ایرانسل و تالیا دوشنبه, 04 مهر 1390 ساعت 06:54 NADStudio نحوه استفاده از شارژ های دریافتی
در کلام ديگر، گواهينامه ديجيتالي آليس، تصديق مي کند که کليد عمومي به او و تنها او تعلق دارد. به همراه کليد عمومي، يک گواهينامه ديجيتالي حاوي اطلاعاتي در مورد شخص حقيقي يا حقوقي دارنده آن مي باشد، که براي شناسايي دارنده، و (بر اين اساس که گواهينامه ها محدود مي باشند)، تاريخ بانک ملی ابطال آنرا نمايش مي دهد.


در برخي از موارد مرسوم ترين و متنوع ترين نوع حملات فعال تغيير پيام است. از آن جايي که گونه هاي متنوعي از ترافيک بر روي شبکه رفت وآمد مي کنند و هريک از اين ترافيک ها و پروتکل ها از شيوه يي براي مديريت جنبه هاي امنيتي خود استفاده مي کنند، لذا نفوذگر با اطلاع از پروتکل هاي مختلف مي تواند براي هر يک از اين انواع ترافيک نوع خاصي از تغيير پيام ها و در نتيجه حملات را اتخاذ کند. با توجه به گسترده گي اين نوع حمله، که کاملاً به نوع پروتکل بسته گي دارد، در اين جا نمي توانيم به انواع مختلف آن بپردازيم، تنها به يادآوري اين نکته بسنده مي کنيم که اين حملات تنها دست يابي به اطلاعات را هدف بانک ملی نگرفته است و مي تواند با اعمال تغييرات خاصي، به گمراهي دو طرف منجر شده و مشکلاتي را براي سطح مورد نظر دست رسي – که مي تواند يک کاربر عادي باشد – فراهم کند.
• شماره تلفن‌همراه، شماره‌سريال سيم‌كارت*، شماره مدرک‌شناساییشماره سریال سیم کارت، پشت سیم کارت و نیز بر روی قاب سیم‌کارت ذکر شده است.لطفا توجه داشته باشید که برای دریافت صورت‌حساب کلی،نیازی به وارد کردن کدملی نیست.آن دسته از شما مشترکین دائمی ایرانسل که در نظر دارید نسبت به تغییر مالکیت سیم کارت خود اقدام نمایید و یا تمایل دارید صورت‌حساب خود را تا تاریخ همان روز دریافت نمایید می‌توانید از گزینه «صورت‌حساب فوری» استفاده کنید.برای دریافت صورت‌حساب تلفن همراه خود خرید محصولات ویترین از طریق تلفن گویا (به زودی) با استفاده از این سرویس جدید، بانک ملی شما مشترکین ایرانسل و علاقه مندان به محصولات ویترین قادر خواهید بود، با شماره‌گیری تلفن گویای ۷۲۷ به سامانه «خرید محصولات ویترین از طریق سیستم گویا» متصل شوید و با پیگیری راهنمای تلفن گویا محصولات متنوع ویترین ایرانسل را خریداری نمایید.
خدمات مشترکین در خدمت شماست!ایرانسل معتقد است که کیفیت بالای خدمت به مشتریان دارای ٢ بعد متفاوت است: اول، خوشرویی و کارآمدی اپراتورهای مرکز تماس و دوم، هزینه محصولات و کارآیی مرکز تماس. مشتریان ما می توانند به سادگی با شماره ٧٠٠ با خدمات مشترکین تماس بگیرند. تنها مبلغی که مشتری می پردازد، بانک ملی هزینه دقیقه نخست تماس است و بقیه مدت تماس رایگان می باشد. خدمات شبانه روزی بوده و در تمام روزهای هفته در دسترس مشتریان خواهد بود.
Access بانک ملی Point Name : mtnirancell
بانک ملی
1-3- مفهوم اقتصادی و حسابداری درآمد:در ابتدا جهت تبیین موضوع ما رابطه متقابل بین سرمایه و درآمد مورد بررسی قرار می‌دهیم بطوریکه اقتصاددانان ایروینگ فیشر (1906 و 1930) ادعا کرد که ارزش سرمایه برابر است با ارزش درآمدب شرکت در آینده است و نرخ بهره را بعنوان تابعی بانک ملی در برآورد و پل ارتباطی درآمد و سرمایه تفسیر و تبیین می‌کنند. در نظریه‌های اقتصاد مدرن تعریف درآمد (سود) بعنوان خالص افزایش در ارزش دارایی‌های شرکت تعریف می‌شود بطوریکه اگر مقدار سرمایه در پایان دوره نسبت به ابتدای دوره افزایش یابد در نهایت بیان می‌شود که سود برای شرکت تحصیل شده است. بر همین اساس سود اقتصادی نشان‌دهنده افزایش در ثروت سهامداران تعریف می‌شود.
بعد یه روز بابام یه وایمکس که برای دوستش بود اورد خونه با بانک ملی سرعت 128
• فيلترکردن الگوهاي آدرس براي ايميل‌هاي مقبول\مردود: هر ايميل شامل آدرسي است که نشان‌دهنده منبع آن است. بانک ملی اگر يک آدرس مشخص شبکه شما را با تعداد بيشماري از ايميل مورد حمله قرار دهد، پراکسي مي‌تواند هر چيزي از آن آدرس اينترنتي را محدود کند. در بسياري موارد، پراکسي مي‌تواند تشخيص دهد چه موقع يک هکر آدرس خود را جعل کرده است. از آنجا که پنهان کردن آدرس بازگشت تنها دلايل خصمانه دارد، پراکسي مي‌تواند طوري تنظيم شود که بطور خودکار ايميل جعلي را مسدود کند.
بانک ملی
• پروتکل SSL بر اساس ميزان بانک ملی امن بودن دسته بندي مي شوند. اين دسته بندي بر اساس مقدار bit هاي توليدي به ازاء هر بخش از داده اي است که رمز گذاري مي شود.مسلما هرچه تعداد اين bit هاي توليدي بيشتر باشد ، رمزگشايي آن بدون کليد ، بسيار سخت تر و با استفاده از کليد نيز زمان برتر خواهد بود . به عنوان نمونه يک SSL با ٤٠ يا ٥٦ بيت (که يک رمز گذاري ضعيف مي باشد) مي تواند توسط يک هکر با ابزار کافي ، در عرض چند دقيقه شکسته شود. اما همين هکر براي مقابله با SSL ١٢٨ بيتي ، نياز به ٨٨ ٢ بار زمان بيشتر دارد! و اين بدين معني است که SSL ١٢٨ بيتي نسبت به حالت ٤٠ يا ٥٦ بيتي ترليون ترليون بار امن تر و غير قابل نفوذ تر است!
1- نکسوس 4 گوگل و ال جی نکسوس 4 جدیدترین تلفن هوشمند گوگل است که با همکاری ال جی بانک ملی ساخته شده است. این تلفن به لطف سخت افزار کارآمد و قیمت بسیار مناسبش به یکی از بهترین گزینه های اندرویدی بدل شده است. نکسوس 4 طراحی و شکل و شمایل زیبایی دارد و جنس بدنه آن نیز بادوام و باکیفیت است. با نکسوس 4 میتوان لذت استفاده از اندروید خام گوگلی را نیز تجربه کرد. برای مشاهده جزئیات کامل در [لینک ها فقط برای کاربران سایت قابل مشاهده است.لطفا ثبت نام کنید.]مراجعه کنید. نکسوس 4 از بین 10 کاندید زومیت بیشترین امتیاز را بدست آورد و به عنوان بهترین تلفن سال 2012 از نگاه زومیت انتخاب شد.
۵۱۲/۲۵۶ ۱۰ ۴۷۰,۰۰۰ بانک ملی
- بانک ملی تغيير هويت

امضاي ديجيتالي: امضاي ديجيتالي براي ايميل و فايل هاي اطلاعاتي همان کاري را انجام ميدهد که امضاي شما بر روي يک سند کاغذي انجام مي دهد.امضاي ديجيتالي اصل بودن وصداقت يک پيغام يا سند و يا فايل اطلاعاتي را تضمين بانک ملی مي کند.
۱۲ درخواست تنظیمات GPRS (اینترنت بانک ملی همراه) ۷۰۰-۳-۶ *۱۴۰*۳*۶#
اين ضعف در شبکه‌هاي شلوغ به مشکلي حاد مبدل مي‌شود. خصوصاً اگر از کارت شبکه‌ي استفاده شده مطمئن نباشيم. بسياري از کارت‌هاي شبکه از IVهاي ثابت استفاده مي‌کنند و بسياري از کارت‌هاي شبکه‌ي يک توليد کننده‌ي واحد IVهاي مشابه دارند. اين خطر به‌همراه ترافيک بالا در يک شبکه‌ي شلوغ احتمال تکرار IV در مدت زماني کوتاه را بالاتر مي‌برد و در نتيجه کافي‌ست نفوذگر در مدت زماني معين به ثبت داده‌هاي رمز شده‌ي شبکه بپردازد و IVهاي بسته‌هاي اطلاعاتي را ذخيره کند. با ايجاد بانک ملی بانکي از IVهاي استفاده شده در يک شبکه‌ي شلوغ احتمال بالايي براي نفوذ به آن شبکه در مدت زماني نه چندان طولاني وجود خواهد داشت.
نرخ تفكیكی هزینه هر پیام كوتاه بر اساس حروف متن ارسال شد به نرخ های فوق ۵% مالیات بر ارزش افزوده، اضافه می شود.نکته: مشترکینی که از تعرفه های رنگی ایرانسل استفاده می کنند نیز از بهای تخفیفی ویژه هر طرح تعرفه برخوردار می شوند که ارقام این کاهش در زمان مقرر اعلام می شود.در صورتی که شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل قصد برقراری تماس با شما را داشته باشد، تنها از شماره ۰۹۳۵۱۰۰۰۰۰۰ با شما تماس خواهد گرفت و پیام های کوتاه خود را تنها با عنوان ارسال بانک ملی خواهد نمود.فهرست طلایی": برای مشترکین سیم کارت دائـمی و اعـتبـاریمشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری می توانند با استفاده از سرویس «فهرست طلایی»، هزینه مکالمات خود راکاهش دهند.
مثال: می‌خواهیم مبلغ ۱۰۰۰ تومان به شماره ۰۹۱۹۱۱۱۱۱۱۱ شارژ بفرستیم. فرض کنید قبلا یک پیامک بدون متن به ۸۹۱۰ فرستاده ایم و رمز ۱۲۳۴۵۶۷۸ بانک ملی برای ما تعیین شده است. کد زیر را در گوشی خود وارد خواهیم کرد:۱۳۲*۱۲۳۴۵۶۷۸*۱۰۰۰۰*۹۸۹۱۹۱۱۱۱۱۱۱#
2- مرجع صدور گواهينامه (CA) : اين مرجع وظيفه بانک ملی اعطا گواهينامه را به کاربران بعهده دارد و داراي گواهينامه اي از سوي مرجع صدور گواهينامه ريشه براي اطمينان کاربران مي باشد .
آندروید در حالت پیش‌فرض فایل‌های mp3، aac، ogg، amr، midi، mpeg4، wav، bmp، gif، png و jpg را پشتیبانی می‌کند. این سیستم عامل Adobe Flash را نیز پخش می‌کند و می‌تواند فایل‌های GIF متحرک را با حرکت پخش کند. برای پخش فایل‌های جریان‌دار مانند صوت و ویدئو نیز می‌توانید از تگ‌ویدئو html5 و همچنین فناوری Adobe Flash Streaming استفاده کنید. در نسخه‌های جدید آندروید، موتور جاوااسکریپت مرورگر کروم، که سرعت بسیار بالایی در اجرای کدهای جاوا اسکریپت دارد به مرورگر آندروید بانک ملی متصل شده است. (در ضمن مرورگر آندروید کدهای HTML5 را پشتیبانی می‌کند).
واقعا بانک ملی افتضاحه ..
به ۸۴۹۴ رایگان است.بر اساس این سرویس پس از شماره گیری این کد قادر به استفاده از این محصول خواهید بود که تنظیمات پیام چندرسانه‌ای (MMS) خود را فعال کرده باشید. (در صورتی که این تنظیمات را دریافت ننموده و خرید شارژ یا فعال نکرده‌اید، کد دستوری #۵*۳*۱۳۰* را از خط و این شرکت به هیچ عنوان از طریق ارسال پيامک نسبت به اعلام نتايج قرعه کشی اقدام نخواهد نمود. (ضمنا ارسال هدایای برندگان به صورت رایگان انجام می‌پذیرد.) بدین ترتیب، کلیه پيامک های ارسالی به مشترکین مبنی بر خرید شارژ ایرانس همراه بانک ملی اول، ایرانسل، تالیابرنده شدن در قرعه کشی و اخذ اطلاعات بانکی جهت ارسال هدایا، از سوی افراد متقلب انجام پذیرفته و هیچ گونه مسئولیتی در خصوص اینگونه پيامک‌ها متوجه شرکت ایرانسل نمی‌باشد. ایرانسل خود شماره‌گیری کنید.)

• حملة Known Signature – دشمن، كليد عمومي امضاء‌كننده را مي‌داند و جفت‌هاي پيام/امضاء كه به‌وسيلة صاحب امضاء انتخاب و توليد شده ‌است را ديده است. اين حمله در عمل امكان‌پذير است و بنابراين هر روش امضايي بايد در مقابل آن امن باشد. • حملة Chosen Message – به دشمن اجازه داده مي‌شود كه از امضاء‌كننده بخواهد كه تعدادي از پيام‌هاي به انتخاب او را امضاء كند. انتخاب اين پيام‌ها ممكن است به امضاهاي از قبل گرفته ‌شده بستگي داشته باشد. اين حمله در غالب حالات، ممكن است غيرعملي به نظر برسد، بانک ملی اما با پيروي از قانون احتياط، روش امضايي كه در برابر آن ايمن است، ترجيح داده مي‌شود.
بانک ملی

توجه:•در صورتی که از قبل آهنگی داشته باشید، خرید آهنگ جدید به معنای پخش بلافاصله آن نیست بلکه آهنگ قبلی تا زمان پایان یافتن دوره اعتبارش برای تماس گیرندگان پخش خواهد شد.•آهنگ‌های پیشواز جدیدی که خریداری می‌کنید، به انتهای آلبوم شما اضافه می‌شوند وتا پایان مدت اعتبار خود در آلبوم باقی می‌مانند. به این ترتیب تمام آهنگ‌های خریداری شده که دوره اعتبار آنها تمام نشده باشد در آلبوم قرار گرفته و شما می‌توانید از آنها استفاده کنید.اعتبار آهنگ اول آلبوم شما مصرف می‌شود. بانک ملی
3-3 رمزنگاري کليد – عمومي ................................................................28 بانک ملی
11 بانک ملی





:: برچسب‌ها: خريد شارژ همراه اول , خرید شارژ ایرانسل , شارژ , شارژ اينترنتي , خريد شارژ , خرید شارژ تالیا , خريدشارژ , شارژ ایرانسل , شارژ همراه اول , , سايت همراه اول , شارژهمراه اول , , خرید شارژ بانک ملی , ایرانسل , شارزایران ,
:: بازدید از این مطلب : 356
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 3 اسفند 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: